ღ♥ღسکــــــوت ســـــــردღ

ღ♥ღسکــــــوت ســـــــردღ

دنیای زیبایی که درون آنم ،

ببین یک دیوانه دائم نگاهش به چشمان توست ، من همانم!

ببین که حالم ، حال همیشگی نیست ، اینجا ، همینجایی که

هستی باش، که قلبم بدون تو زنده نیست

ما عاشقانه مانده ایم برای هم ، من برای تو هستم و تو برای من ،

تمام نگاهت را هدیه کن به چشمان عاشق من...

هر زمان فکر بی تو بودن میکنم نفسم میگیرد،

اگر نباشی قلبم بی صدا میمیرد،مثل حالا باش ،

مثل حالا عاشقانه دوستم داشته باش ، نه اینکه فردا بیاید و  بیخیال ما باش....

گفته بودم که با تو نفس میگیرم ،

گفته بودم با تو در این زندگی تنها رنگ عشق را میبینم ،

رنگی به زیبایی چشمانت ،

اگر دست خودم بود دنیا را فدا میکردم برای همیشه داشتنت

تو را با هیچکس عوض نمیکنم ، عشقت را همیشه

در قلبم میفشارم و به داشتنت افتخار میکنم

تو را که دارم دیگر تنهایی را در کنارم احساس نمیکنم ،

غم به سراغم نمی آید و دیگر به جرم شکستن اعتراف نمیکنم!

ما یکی شده ایم با هم ، گرمای زندگی با تو بیشتر میشود

و اینجاست که دیوانه میشود از عشقت دل عاشق من...

 

 

 

 

 

مهدی لقمانی


نظرات شما عزیزان:

Hossein
ساعت12:42---28 اسفند 1390
سلام خسته نباشی واقعا وب قشنگی داری میدوارم بتونم با این نظرم خوش حالت کرده باشم.

حالا نظرتو به این مطلب جلب می کنم:

شما می توانید در یک سایت تبلیغاتی برنده ی جایزه های واقعاً نفیسی بشوید. لازم نیست کار سختی بکنید فقط شما بعد از ثبت نام به بقیه هم اطلاع می دهید و به این صورت هر نفری که از طریق شما در سایت عضو شود، شما یک امتیاز می گیرید. بعد وقتی امتیازات به اندازه ی جایزه ای که انتخاب کردی شد، بعد از 2 یا 3 هفته جایزه به دستت می رسد حتی در ایران.
برای مثال playstation3 ، 21 امتیاز می خواهد یعنی وقتی 21 نفر از لینک تو ثبت نام کردند تو برنده ای.
حتماً برای عضویت به وبلاگم سر بزن، اونجا اطلاعات و راهنمای تصویری و لینک سایت را گذاشته ام. منتظرتم ....


حسین
ساعت12:46---26 اسفند 1390
salam azizam delam tange webet bud omadam matalebet mese hamishe ghashange

mano yadet nare ha
sar bezania


asghar
ساعت3:16---26 اسفند 1390
Khili ghashange

Maryam
ساعت16:11---25 اسفند 1390
سلام عزيزم خوبي؟ از وبلاگت خيلي خوشم اومد خيلي قشنگ بود مرسي كه بو وب من سر زدي من با افتخار لينكت ميكنم گلم اميدوارم دوستاي خوبي براي هم باشيم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هستی تابناک ׀ تاریخ: چهار شنبه 26 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

درامتداد سکوتم در امتداد غم ودرد رها شده بودم میان فصلی سرد دلم گرفته بود وصدایت نوای باران بود نگاه پر محبت وگرمت چوچشمه ساران بود درون سینه من سکوت بود وغم بود وغم بود وسکوت سکوت چون سم بودو سم بود وسکوت ودست مهر تو آمد سکوت رفت وتو ماندی وبا ترانه ی باران چه عاشقانه تو خواندی … کنون که تو رفتی دلم چگونه بماند دلم چگونه بخندد،دلم چگونه بخواند کنون که تو رفتی سکوت مبهم وتارم دوباره کرده اسیرم دوباره برده قرارم … برو ای صمیمی برو که دعایم حواله راهت برو تا به فردا برو که خدایم همیشه پناهت


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , d0rd00ne.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM