ღ♥ღسکــــــوت ســـــــردღ

ღ♥ღسکــــــوت ســـــــردღ

انگار دیگر روزی نمانده برای زندگی ،

انگار دیگر دنیای من بن بست شده ، راهی ندارم برای فرار از غمهایم...

این هم جرم من بود از اینکه برایت مثل دیگران نبودم،

کسی بودم که عاشقانه تو را دوست داشت ،

دلی داشتم که واقعا هوای تو را داشت ....

دیگرگذشت ، حالا تو نیستی و من جا مانده ام ،

تو رفته ای و من بدون تو تنها مانده ام ،

تو نیستی و من اینجا سردرگم و بی قرار مانده ام....

فکر دل دادن و دلبستن را از سرم بیرون میکنم ،

هر چه عشق و دوست داشتن است را از دلم دور میکنم،

اگر از تنهایی بمیرم هم دلم را با هیچکس آشنا نمیکنم....

دیگر بس است ، تا کی باید دلم را بدهم و شکسته پس بگیرم،

تا کی باید برای این و آن بمیرم؟

در حسرت یک لحظه آرامشم ،

دلم میخواهد برای یک بار هم که شده شبی را بی فکر و خیال بخوابم...

تو هم مثل همه ، هیچ فرقی نداشتی ،

هیچ خاطره ی خوبی برایم جا نگذاشتی ،

حالا که رفتی ، تنها غم رفتنت را در قلبم گذاشتی....

گرچه از همان روز اول میخواستمت ،

گرچه برایم دنیایی بودی و هنوز هم گهگاهی میخواهمت ،

اما دیگر مهم نیست بودنت ، چه فرقی میکند بودن یا نبودنت؟

سوز عشق تو هنوز هم چهره ام را پریشان کرده ،

دلم اینجا تک و تنها راهش را گم کرده ،

این شعر را برای تو نوشتم بی پرده ،

هنوز هم دلت نیامده و خیالت ، خیال مرا پریشان کرده .... 


 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

پروین
ساعت23:48---25 اسفند 1390
هَميشـہ ﺑآﻳﺪ ﮐﺴـے ﺑآﺷﺪ ...
ﮐﻪ ﻣﻌﻨـے ﺳــہ ﻧﻘﻄــہ ﻫآے ﺍﻧﺘﻬﺎے ﺟﻤﻠــہ ﻫآﯾﺖ ﺭآ ﺑﻔﻬﻤﺪ !
هَميشـہ ﺑآﯾﺪ ﮐﺴـے ﺑآﺷﺪ ...
ﺗآ ﺑﻐﺾ ﻫآﻳﺖ ﺭﺍ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻟﺮﺯﯾﺪטּ ﭼآﻧــہ ﺍﺕ ﺑﻔﻬﻤﺪ !
ﺑآﯾﺪ ﮐﺴـے ﺑآﺷﺪ ...
ﮐﻪ ﻭﻗﺘـے ﺻﺪآﯾﺖ ﻟﺮﺯﯾﺪ ﺑﻔﻬﻤﺪ
ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﺳﮑﻮﺕ ﮐﺮﺩے ﺑﻔﻬﻤﺪ
ﮐﺴـے ﺑآﺷﺪ
ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﺑﻬآﻧــہ ﮔﯿﺮ ﺷﺪے ﺑﻔﻬﻤﺪ
ﮐﺴـے ﺑﺎﺷﺪ
ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﺳﺮﺩﺭﺩ ﺭآ ﺑﻬآﻧــہ ﺁﻭﺭﺩے ﺑﺮآے ﺭﻓﺘـטּ ﻭ ﻧﺒﻮﺩטּ
ﺑﻔﻬﻤﺪ ﺑﻪ ﺗﻮﺟﻬﺶ ﺍﺣﺘﻴﺎﺝ ﺩآﺭے
ﺑـــﻔــﻬﻤـــﺪ ﮐــہ ﺩﺭﺩ ﺩآﺭے
ﮐﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺩﺭﺩ ﺩآﺭﺩ
ﮐﻪ ﺩﻟـــﮕﯿﺮے
ﺑﻔﻬﻤﺪ ﮐــہ ﺩﻟﺖ ﺑﺮآے ﭼﯿﺰﻫآے ﮐﻮﭼﮑشْــ ﺗﻨﮓ ﺷُـﺪﻩ ﺍﺳﺖ !
بﻔﻬﻤﺪ ﮐــہ ﺩﻟـــﺖ ﺑﺮآے ﻗــَــﺪﻡ ﺯﺩﻥ ﺯﯾﺮِ ﺑـــﺎﺭآטּ
ﺑﺮآے ﺑﻮﺳــــــﯿﺪﻧﺶ ...
ﺑﺮآے ﯾﻚ ﺁﻏﻮﺵِ ﮔﺮمْــ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ
هَميشـہ ﺑآﯾﺪ ﮐﺴـے ﺑآﺷﺪ
هَميشـہ ...


پروین
ساعت23:46---25 اسفند 1390
سلام عجیجم

مرسی که به وبم سرزدی و نظرتو گفتی

من لینکت کردم

لطفا منو با نام : ܓܨ☂ دختـــــــــری بــا طعمـــ احســـاســ ☂ܓܨ
لینک کن ...


حسین
ساعت14:28---25 اسفند 1390
سلام هستی آبجی ممنون که اومدی وبم و خلی خلیــــــــــــ ممنون که نظر دادی چرا لینکت نکنم با کمال میلــــــــــ
تو هم لینک کن باشه ؟؟؟/


mahsa113
ساعت22:09---24 اسفند 1390
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\
ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ لينک کردم \
ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲
ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\
ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞
ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞
ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯
ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ
سلام اين مطلبت خيلي برام به شخصه جالب بود ....راستي ميشه بلينکيم؟پدرم درومد تالينکم کردند جون من ميشه منوبلينکي؟؟؟؟؟؟راستي لينکت کردم منو بلينک آخه سيستم به صورت خود کار لينک تو رو حذف مي کنه ..اگرديدي حذف شده حتما بگو من که هميشه بهت سرمي زنم....آخه ضرري که نداره بلينکيا بازم ميام سر مي زنم
منو باعنوان نيا تو...خصوصيه...وآدرس http://mahsa113.loxblog.com/لينک کن بازم بهت سر مي زنم
اينم مال تو گلووووووووو
_________@@@@@@@@__________@@@@
________@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@_________@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@_______@@@@@@@_________@@
__@@____________@@@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@_______@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
_____________________@


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هستی تابناک ׀ تاریخ: چهار شنبه 26 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

درامتداد سکوتم در امتداد غم ودرد رها شده بودم میان فصلی سرد دلم گرفته بود وصدایت نوای باران بود نگاه پر محبت وگرمت چوچشمه ساران بود درون سینه من سکوت بود وغم بود وغم بود وسکوت سکوت چون سم بودو سم بود وسکوت ودست مهر تو آمد سکوت رفت وتو ماندی وبا ترانه ی باران چه عاشقانه تو خواندی … کنون که تو رفتی دلم چگونه بماند دلم چگونه بخندد،دلم چگونه بخواند کنون که تو رفتی سکوت مبهم وتارم دوباره کرده اسیرم دوباره برده قرارم … برو ای صمیمی برو که دعایم حواله راهت برو تا به فردا برو که خدایم همیشه پناهت


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , d0rd00ne.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM