ღ♥ღسکــــــوت ســـــــردღ

ღ♥ღسکــــــوت ســـــــردღ



نظرات شما عزیزان:

الهام
ساعت12:04---4 بهمن 1391
سلام وبت خوب وجالب بود موفق باشی به منم سر بزن

ஐ مــــ حـــــ ســـــ نஐ
ساعت12:34---4 مرداد 1391
__________________________$$$$$$آپم
__________________________$$$$$$$آپم
________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
____________________$$$$$$$$$$$$$$$آپم
___________________$$$$$$$$$$$$$آپم
_________________$$$$$$$$$$$$آپم
________________$$$$$$$$$$آپم
_______________$$$$$$$$$آپم
______________$$$$$$$$آپم
_____________$$$$$$$$آپم
____________$$$$$$$آپم
___________$$$$$$$آپم
___________$$$$$$آپم
__________$$$$$$آپم
__________$$$$$آپم
_________$$$$$آپم
_________$$$$آپم
________$$$$آپم
________$$$$آپم
________$$$آپم
________$$$آپم
_________$$آپم
___$$$$$$$$$$$$$$$آپم
_____$$$$$$$$$$$$آپم
______$$$$$$$$$آپم
_____$$$$$$$$$$$$آپم
____$$$$$$$$$$$$$$آپم
___$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
_________$$$$آپم
__________$$$ آپم
___________ $
سلام،آپم ،اگه بیای نظر نذاری دلم بدجوری میشکنه

راستی بنر رایگانم درست می کنم


حسین
ساعت18:39---23 خرداد 1391
salam

ایلیا
ساعت18:57---13 ارديبهشت 1391
سلام
وب جالبی داری
من یه وب درست کردم که توی اون شما میتونید هر خاطره خوب یا بدی که با عشقتون داشتید رو توی نظرات برام بفرستی بعد من اونو به اسم خودتون ثبت کنم خوشحال می شم که شرکت کنید


محسن
ساعت17:18---29 فروردين 1391
_______________ %%

______________ %%%

_____________ %%%%%

____________ %%%%%%

_____________ %%%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%__%%

_____________ %%%__%__%

_____________ %%%___%__%

_____________ %%%___%___%

_____________ %%%___%____%

_______ %%____%%%__%____%

______ %__%__%%%%%%__%%

______ %___%%_____%____%%

_______ %____%%%%%_%%

________ %___________%%

_________ %_________%%

_________ %%__سلام___%%

________ %%_________%%%

_______ %%___من آپم____%%%

______ %%______زود بیا_____%%

_____ %%_______منتظرم_____%%

_____ %%__________________%%

_____ %%%_____ نظر یادت نره__%%

______ %%_______________%%%

_______ %%%____________%%%

_________ %%%%________%%%

___________ %%%%%%%%%


هاشم
ساعت11:09---25 فروردين 1391
: هستي جان من لينكت كردم تو هم منو لينك كن و خبر بده
negaran72.loxblog.com


amir mohammad
ساعت16:57---23 فروردين 1391
salam kheyli vebeto doost dashtam kheyli khob bod.be man ham sari bezani khoshhal misham.

www.a.s-roma.loxblog.com
منتظرم هاا؟؟؟؟؟!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هستی تابناک ׀ تاریخ: دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

درامتداد سکوتم در امتداد غم ودرد رها شده بودم میان فصلی سرد دلم گرفته بود وصدایت نوای باران بود نگاه پر محبت وگرمت چوچشمه ساران بود درون سینه من سکوت بود وغم بود وغم بود وسکوت سکوت چون سم بودو سم بود وسکوت ودست مهر تو آمد سکوت رفت وتو ماندی وبا ترانه ی باران چه عاشقانه تو خواندی … کنون که تو رفتی دلم چگونه بماند دلم چگونه بخندد،دلم چگونه بخواند کنون که تو رفتی سکوت مبهم وتارم دوباره کرده اسیرم دوباره برده قرارم … برو ای صمیمی برو که دعایم حواله راهت برو تا به فردا برو که خدایم همیشه پناهت


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , d0rd00ne.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM